Talking About Pengakhiran !

yeah !
Final sudah menghampiri. Buku mengelilingi diri.
Aduyai. TEPU OTAK !


Pressure aku tengok kawankawan aku semua study. Kenapa la virus malas banyak sangat dalam diri aku. Tengok buku macam tengok hantu. Takut nak tengok. Haha !

Ayah selalu pesan "daniel, pastikan dapat 3.7 and above.Sem 1 kena skor tinggitinggi.Nanti sem lain boleh lepak sikit."
Adeh . Boleh ke tak ek? Dah la pemalas.
Nasib baik roommate aku rajin. Study dengan dia je. Harapnya boleh la pandai and rajin macam dia. Harapnya la. Haha !

Hubungan Etnik.. Hmm.. Arghh ! Banyaknye nak baca ! Manalah tak tepu otak. Techno.. Boleh bawak lagi. Sebab aku minat ! Ukur.. Carried Mark yang meyakinkan membuatkan aku tak pressure sangat. Maths.. Alhamdulillah still boleh bawak lagi.

Yang penting, HEMBUS !!!

posted under |

1 comment:

meow said...

ahahahaha.. biase ar bro.. study...
klu nak senang baek kite bukak tmpt belajar sendiri.. tol x.. hahaha...

Post a Comment

Older Post Home

today's words

William Feather once said,
"The wisdom of the wise and the experience
of the ages is preserved into perpetuity by a nation's proverbs,
fables, folk sayings and quotations."

Blog Archive

Followers

haha ;D

A guy donated blood to his girlfriend.

After a while they broke up

and he wanted it back.

The girl

threw a pad at him and said.-
'i"ll pay u back in monthly instalments.'


Recent Comments