now, i realize. :(

upset right now. hm. akhirnya aku sedar jugak, kenape dulu aku tak dapat nak memenangi hati dia.
memang aku betul betul sedar yang.... aku mmg tak layak bagi dia. sebab tu la, dia tak pernah 
pandang aku dulu.. ya, mmg aku akui. ramai lagi lelaki yg better dari aku. diri aku ney, lebih banyak 
keburukan dari kebaikan. tu mmg aku dah sedar dari awal. sebagai manusia biasa, thats normal. 

Dari segi  fizikal, jelas aku mmg tak sesuai dengan dia. Memang dah lame aku cuba nak mendekati dia, hendak mendalami hidup dia, tapi aku segan. and kenape tah aku tak berapa yakin untuk bersuara dengannya soal hati dan perasaan. Kadang-kadang aku ade la jugak hubungi dia menggunakan sistem khidmat pesanan ringkas (sms). Tapi aku sorang sahaja yg beriya-iya , sng cite syok sendiri r. Aku sedar sume tu, tapi aku tetap juga ingin mendekatinya. Walaupun dia tak selalu reply mesej aku, tapi aku tetap nak mendekatinya jugak. Sampai satu keika, aku sengaja memutuskan hubungan dengan si dia. Aku tak mahu lagi ganggu hidup dia. Mesej- mesej dari aku sume hanyalah gangguan baginya. so, aku decide, better senyap je.
 Dia cantik. Semua lelaki yg melihatnya confirm terpikat. Memang jelas kelihatan yang aku tak layak untuk mendampingi hidupnya. Aku ney biase2 je. Jangan harap la nak ade perempuan terpikat dengan aku. Tapi aku tetap bersyukur dengan apa yg ade pada diri aku ney. Aku dah tak kesah. Mungkin sampai satu masa nanti ada la tu. InsyaAllah.

Sekarang hidup ku dah mula berubah kerana perempuan yg aku ingin dekati dari dulu lagi tiba-tiba mendekati diri aku. Aku agak pelik kenapa tiba-tiba je nak dekat2 dengan aku. Mungkin ada muslihat. Sampai la pada satu masa, aku bercouple dengan si dia. Excited yg teramat sangat sebab prempuan yg dah lame aku inginkan, akhirnya aku dapat jugak. Dalam kegembiraan tu, aku terfikir, betul ke apa yg dia decide? Betul ke dia sanggup terima aku? Betul ke dia benar-benar cinta kat aku? ye la..perempuan cantik macam dia tu lebih sesuai carik lelaki yg sepadan. Maksudnya yg handsome, kacak, macho n sewaktu dengannnya la. haa. betul kan? Seriusly, aku cume org biase je. Jgn harap la nak ade ciri-ciri macam tu.

ape ape pun, aku berharap hubungan ni berkekalan selama lamanya. Insya-Allah. sebab aku sangat sayang dan cinta kat dia. Tak sesekali pun terdetik  utk tinggalkan dia. Aku perlukan dia sebagai pedamping hidup aku selama- lamanya.

posted under |

9 comments:

hazimah haze' said...

sweet siot... ha3... xpew.. aq doakn korunk!..:D

Hamba Ilahi said...

haha.. onjol, aku taw sape.. xpe2, aku doakan korg bhagia~

daniel said...

haha hanye korang yg mmahami ;)

xummi said...

hallow..
wassap bro..
gud luck lah korang dua.. jage die elok2 ok..
smoge bahgie..

under_age said...

xummi ni saper ek?? haha.. bro, gud luck2.. wa caye same lu orang.. wa doakan lu org bahagie bro.. bia kekal smpai ble2.. satu je aq nak nsihat, jgn cpt bosan n always berbincang klu ade hal.. wa tunggu nasi minyak lu bro.. hahaha.. aq shadan@pisang

daniel S. said...

xummi? ala. senior kite la. xkn la ummi x gtau. haha
ohh. orite sang ! insyaAllah xdenye la bosan.
ak syg dy doe :D
nasi mnyak ea. orait, comfirm invite kau la ! haha

dodot said...

invite me too ! nice blog !

daniel said...

oh. thanks dodot :D

radzi said...

woah onjoll XD

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

today's words

William Feather once said,
"The wisdom of the wise and the experience
of the ages is preserved into perpetuity by a nation's proverbs,
fables, folk sayings and quotations."

Blog Archive

Followers

haha ;D

A guy donated blood to his girlfriend.

After a while they broke up

and he wanted it back.

The girl

threw a pad at him and said.-
'i"ll pay u back in monthly instalments.'


Recent Comments